پارک پردیس بانوان

اینجارو پیشنهاد می کنم
اینجارو پیشنهاد نمی کنم
تعداد رأی : 13 رأی

لطفا در این پست نظر بدید که چرا اینجارو پیشنهاد نمی کنید تا بقیه هم مطلع بشوند.

چطور برم؟

• باشگاه ورزشی: دارد

نظر مردم چیه؟

نظرات در گوگل

📢 ... مکان به این بزرگی که فقط برای خانوم ها هست اونوقت یه فضای مناسب برای افتاب گرفتن نداشته باشه! یا خراب باشه! من اول که زنگ زدم جواب نمیدادن و میشنیدم که تلفن رو برمیدارن و میذارن ولی انقدر زنگ زدم تا بالاخره جواب دادن گفتن خرابه نمیدونم شاید میخواست از سرش باز کنه هرچقدر با پذیرش مجموعه تماس گرفتم فقط قطع میکرد!! بوفه ش هم خیلی خیلی گرونه همه چیزو چند برابر حساب میکنه و زمان افتاب گرفتنمناسب پوست، تا 10 صبح و از 4 ظهر به بعد هستش ولی افتاب گرفتن توی این مجموعه در بد ترین تایم یعنی 10صبح تا 4 ظهر هست و 5:30تعطیل میکنن ما حاظریم نفری 500 تومن بدیم برای ورود نه بیشتر عوضش رسیدگیهاشونو کلی بهتر تر کنن میدونین روزانه چندین نفر ادم دسته جمعی یا از طرف مدرسه و... میرن اونجا!!
امیدوارم حالا فردا پس فردا ورودیه ی پارک نشه 5000 تومن (تیر 98)

📢 ... خیلی عالیه انگاری ترکیه یا خارج از کشور سفر کردی (تیر 98)

📢 ... ما یه بار به این پارک رفتیم خیلی خوب بود بی حجاب شدیم و راحت توی پارک پیاده روی کردیم . همه خدمه پارک اعم از باغبون و نظافتچی خانم بودند هوای خوبی داشت ای کاش نزدیک ما بود و من هر روز میتونستم برم این پارک با لباس ورزشی پیاده روی کنم. (خرداد 98)

📢 ... خیلی فضای بزرگی داره،فوق العاده تمیز هست (فروردین 98)

📢 ... به گفته ی خیلی ها پنج شنبه و جمعه ها مردان هم با خانواده هاشون هستن و دسترسی به اونجا از طریق اتوبان بسیج بسیار زمانبره. (اسفند 97)

📢 ... فضای گسترده. محدودیت جنسی استفاده از بوستان از این پارک دژی ساخته است که گویا جنسیت محدودیت می آورد و باید دور ایستاد و منتظر ماند تا عزیزانتان از این قلعه خارج شوند بعد ایشان را تا منزل همراهی کنید. اینکه اتوبوس اتوبوس دانش آموزان را به این بوستان می آورند هم جالب است هم جای تامل دارد. در کسری از ساعت یک عالمه محصل از مقاطع مختلف سنی و تحصیلی و مناطق مختلف آموزشی سرازیر می‌شوند. با هجوم قصد دارند زودتر وارد پارک شوند. تصور کنید این هجمه از دانش آموزان دختر با مربیان از یک وفقط یک ورودی در زمان کم وارد شوند! (دی 97)

📢 ... پارکش برای بانوان خوب است ولی مثل من مرد نمی تونم بروم ولی تو عکس ها قشنگه (1397)

📢 ... جایی فوق العاده برای بانوان عزیز که با آسودگی خاطر به معاشرت با همدیگر می پردازند. (1396)

📢 ... بهترین مکان دوچرخه سواری (1396)

📢 ... پارک کوچک و خوبی است ... فقط یه خرده بهش باید رسید (1396)

نظرات در دانرو

📢 ... فضای خیلی مناسبی برای خانمهایی هست که دوست دارن با لباس های راحتی و بدون محدودیت توی فضای آزاد راه برن، دوچرخه سواری کنن یا دور هم خوش باشن. پارکینگ روباز نسبتا بزرگی داره و رایگانه؛ خود پارک هم هزینه ورودی نداره و اجازه داخل بردن گوشی و دوربین رو نمیدن (گوشی ها رو جلوی ورودی تحویل می گیرن). استخرش خیلی خوب و تمیز نیست و زیادی شلوغه. (اردیبهشت 97)

📢 ... پارک بزرگ و جالبیه، چند باری به همراه دوستام برای تفریح به این پارک رفتیم، خوبیش اینه که محیطش برای خانوما خیلی مناسبه و از هر نظر راحت هستن. ما کلی اینجا دوچرخه سواری کردیم. یه کتابخونه هم داره که من دو سال پیش عضو بودم (اسفند 96)

📢 ... خداخیرشون بده اونایی که تاسیسش کردن...همه چیش اوکی هستش و عالی (بهمن 96)

📢 ... اینکه خانم ها بتونن در فضای باز به ورزش و تفریح بپردازن یه امتیاز خوبه که در کمتر منطقه ای میشه پیدا کرد . امکانات موجود در این بوستان به صورت ویژه برای بانوان طراحی شده تا جایی که داخل پارک فضایی برای نگهداری از کودکان هم در نظر گرفته شده تا مادران بدون دغذغه از نگهداری بچه ها به فعالیت های ورزشی و فرهنگی بپردازن . امکاناتی مثل کتابخانه ، پیست دوچرخه سواری و ... (بهمن 96)

📢 ... این مجموعه فقط برای بانوان بوده برای اینکه به راحتی بتوانند از امکانات مجموعه استفاده نمایند

📢 ... به گفته ی همسر بنده اینجا از زمین فوتبال گرفته تا کتابخونه و حتی محلی واسه نگهداری بچه های کوچیک داره یه دریاچه مصنوعی وسط پارک داره یه قسمتی از این پارک واسه پیاده روی سنگ فرش و واسه دوچرخه سواری آسفالت شده. (مرداد 96)

نظرات در همگردی

📢 ... آدرس : سه راه افسریه ، خ شرکت واحد ، خ بوعلی غربی ، رو به روی پارک آبی آزادگان . نزدیک ترین مسیر پایانه خاوران هست که اتوبوس های افسریه اولین ایستگاه بوستان پردیس هست . در ماه رمضان استخر و حمام آفتاب تعطیل است . قلیون اونجا ممنوعه ، اما رستوران و کافی شاپ داره . (1395)

📢 ... از ترمینال جنوب هم اتوبوس داره

📢 ... مجانیه ورودش (1395)

نظرات در سایت‌های دیگر

📢 ... من بهشت مادران سه سال پیش رفتم خیلی حال داد ولی پردیس دوهفته پیش رفتم استخرشو داشتن تعمیر میکردن ولی داخلش شهربازی داره رفتیم ترامپولینش معرکه بود اونقدر خندیدیم از حال رفتیم دوتاشونم قشنگه (1396)

📢 ... خوبه توش استخرم داره..

📢 ... میگردن نمیذارن گوشی ببری

04 Reviews

• 4 امتیاز
  1. 1
    Bahareh Submission Sep 28, 2019

امکانات

استخرش بد از ی مدت باز شد رفتیم داخل استخر آب دوش ها سرد داخل آب استخرش مارمولک داشت و خیلی کثیف بود و وقتی فهمیدن بهداشت داره میاد استخر تعطیل کردن که تمیز کنن خیلی بد بود اصلا پیشنهاد نمیکنم

2. 1
    nilofar_m Subscriber Jun 19, 2019

اصلا پیشنهاد نمیکنم

موبایلهامونو دم ورودی گرفتن، کل وسایلو تو دستگاه گشتن و بدتر از همه اینکه بازرسی بدنی کردن، حتی بچه یه ساله منو! چیزی که واسم عجیبه اینه که دلیل این همه سخت گیری چیه وقتی تو پارک بانوان حقانی هیچ کدوم از این کارا نبود و هیچ مشکلی هم پیش نیومد. واقعا این برخورد موقع ورود آزاردهندست.

3. 1
    saba_mt28 Subscriber Jun 16, 2019

رها شده و بدون امکانات!

من چند روز پیش به این پارک رفتم و اصلا تجربه خوبی نبود. تقریبا میتونم بگم جز اینکه میشد بدون حجاب تو پارک بود هیچ مزیتی برام نداشت. استخرش مدتهاست که تعطیل شده ، پیست دوچرخه‌شم به بهونه تعمیر آسفالت(به گفته مسئولش) تعطیل کردن. یه سری امکانات ورزشی ته پارک بود که سوت و کور بود. حتی یه آبخوری درست حسابی هم نداشت. از ساعت 4/5 هم اومدن تذکر دادن که جمع و جور کنین که پارک میخواد تعطیل بشه، اونم وقتی که تازه آفتاب داشت یکم میرفت و هوا خنک میشد. خود مسئولای اونجا هم از اینکه هرروز داره امکانات کمتر میشه شاکی بودن. امیدوارم شهرداری رسیدگی کنه چون با این وضع احتمالا بزودی متروک بشه!