کافه بوفه کتاب مکتب تهران

اینجارو پیشنهاد می کنم
اینجارو پیشنهاد نمی کنم
تعداد رأی : 2 رأی

لطفا در این پست نظر بدید که چرا اینجارو پیشنهاد نمی کنید تا بقیه هم مطلع بشوند.

چطور برم؟

• نزدیکترین ایستگاه اتوبوس

۳۳۸ متر

نفت

• نزدیکترین ایستگاه مترو

۷۸۷ متر

ایستگاه مترو میدان ولیعصر (عج)

ویژگی ها

• Wifi
  • امکان سیگار کشیدن
  • صبحانه
  • فضای باز دارد

نظر مردم چیه؟

نظرات در گوگل

📢 ... جای بسیار زیباییه اما متاسفانه غذاشون خوب نیست

📢 ... قهوه ی فرنچ پرس، چای زنجبیل لیمو و همبرگر سفارش دادیم. قهوه خوب نبود. همبرگر متوسط و چای خوب بود. محیط کافه خوبه در ضمن کتابفروشی و آرت شاپ هم دارند. برخورد پرسنل خیلی خوب بود.

📢 ... غذای خوب و نچندان گران، محیط دل نشین، پذیرایی مناسب

📢 ... جای خوب و متفاوتیه. خیلی آرومه و نقطه قوتش هم همینه. خیلی سخته پیدا کردنش اغلب نمیشناسنش. کتابخانه جالبی داره و خونش هم قدیمیه. خدمات و غذاش بد نبود اما قیمت ها یکم بالاست.

نظرات در فیدیلیو

📢 ... یه حیاط دنج با چای و دمنوش خوشمزه

📢 ... نقطه قوت اینجا حیاط بیرونی باصفاشه. ولاغیر

📢 ... محیط کافه به خاطر حیاطش دوست داشتنیه. البته یه موسسه هم بالای کافه ست. فروشگاه فروش صنایع دستی و کارهای هنری هم داره. به لحاظ کیفیت معمولی. نه خیلی حرفه ای نه بد. معمولی هم به لحاظ کیفیت هم به لحاظ قیمت.

📢 ... از در کافه که وارد شدیم هیچ کدوم از پرسنل برای راهنمایی حضور نداشتند بعد چند دقیقه که بهشون خیره شدیم،یکیشون به زور سلام کرد یه حیاط خیلی خسته بود که نصفشم آفتاب افتاده بود و قابل نشستن نبود،سرمایش هم پنکه خسته تر از کافه!! پزسنل هم که انگار نه انگار! ما هم فرار و بر قرار ترجیح دادیم و اومدیم بیرون...

📢 ... تا به حال بیش از 5 بار به بوفه مکتب تهران رفتم ..فضای باز دلنشینی داره مخصوصوا در بهار و تابستان . سرویس دهی یه مقدار کند و زمان بر هست .رفتار پرسنل خوب . از شیک اصلا راضی نیستم و خوب نیست ولی نوشیدنی های خیلی خوب و متنوعی داره .غذاهاشونم خوب هست ولی حجم اسنک هاشون با دور چین کم .حجم پاستا خوب هست. قیمت هم معمولی . جای پارک آسان . نزدیکترین مترو میدان ولیعصر یا هفت تیر.به طور کلی جایی هست که اگر در اون محدوده هستید پیشنهاد میشه امتحان و انتخاب کنید

📢 ... برخورد باریستا و گارسون ها خیلی خوبه. فضای صمیمانه ای داره. کیفیت قهوه ترک خوبه ولی فرانسه معمولیه. بشقاب خانگی رو از بین غذاها پیشنهاد میکنم ولی همه غذاهاش خوبه و راضیتون میکنه.

نظرات در دانرو

📢 ... یکی از کافه های دوست داشتنی تهران هست حیاط و سقف و صندلی‌های چوبی. کتاب و نمایش و کارگاه‌های آموزشی. همه این واژه‌ها برای توصیف بوفه کتاب مکتب تهران به کار می¬رود. یک پاتوق کاملا فرهنگی که در خیابان آبان جنوبی قرار داره که داخلش میتونین روح و جسم را همزمان تغذیه کنین.

📢 ... شما وقتی وارد کافه میشی اول جا می‌خوری که اشتباه اومدی ! در بدو ورود شما به کتاب فروشی می‌بینی با یه پلاتو بعد که اینا رو گذروندی می‌رسی به قسمت کافه تو و حیاط . می‌تونی از دم پیشخون برای خودت پتو ورداری بیرون هم بخاری هست . بچه های کافه ردی و عنتلکتن . قهوه لاین تلخ داره چیپس و پنیرش عالیه چاییش مخصوص چایی خوراس فقط اونجا یه سری گربه داره تو حیاط که خیلی خودمونین اگه دوست دارین که هیچی اگه نه یه بطری آب داشته باشین و فشار بدین از صداش می‌ترسند و سمت شما نمیان :)) در ضمن پیدا کردنشم واسه بار اول واقعا سخته چون تو یه کوچه با یه تابلوی کوچیکه و یه ساختمون ۲_۳ طبقس

📢 ... هم کافه ست و هم خونه قدیم و هم آموزشگاه و هم فروشگاه صنایع دستی.
پیدا کردنش یکم سخته ولی محیطش جالبه.
یه حیاط داره با یه حوض آبی جالب و پر ماهی.
فروشگاه صنایع دستی ش هم چیزهای جالب برای فروش داره.

📢 ... پیدا کردنش یکم سخته ولی به رفتنش میارزه.
یه حیاط باحال داره و یه حوض باصفا
مغازه خوشحال فروشی هم داره که توش کلی وسیله و لوازم التحریر و چیزهای باحاله

نظرات در فوراسکوئر

📢 ... انتخاب خوبی نیست

📢 ... حس و حال و دکورش خوبه و عاشقش میشین اما غذاهاش معمولیه

📢 ... من اینجا پاستا خوردم که اصلا خوب نبود

📢 ... میتونست یه بعد از ظهر عالی برام باشه اگه کارکنانش حرفه بودند اما متاسفانه افتضاحند

📢 ... حیاتش آروم و باحاله . پنه پستو یکم شیرین بود. بشقاب مزه بادمجونش هم خوشمزه بود . یه فروشگاه هنری داره که اونم جالبه . یه جای خوبه برای استراحت تو محیط شلوغ تهران

نظرات در شبکه های اجتماعی

📢 ... محیطی فرهنگی و بسیار زیبا همراه با برخورد گرم و صمیمی

📢 ... یه روز جمعه برای صبحانه به کافه اومدیم و صبحانه بسیار دیر سرو شد و صبحانه همسرم حاضر بود ولی صبحانه من حاضر نبود و عاقبت ما با همون یک صبحانه کافه رو ترک کردیم.

📢 ... کافه مکتب تهران تو عضدی. اغلب خلوته. فقط سفارش که بدی نیم‌ساعت باید منتظر باشی. بقیه چیزاش عالیه