کافه رستوران ویلا

اینجارو پیشنهاد می کنم
اینجارو پیشنهاد نمی کنم
تعداد رأی : 0 رأی

لطفا در این پست نظر بدید که چرا اینجارو پیشنهاد نمی کنید تا بقیه هم مطلع بشوند.

چطور برم ؟

• امکان قلیون کشیدن دارد

نظر مردم چیه

نظرات در گوگل

📢 سلام، قبلا رفته بودم ، برخورد مناسب ، غذای نسبتا خوب ، قیمت رو به بالا (البته باید درنظر داشته باشیم این روزها قیمت گوشت خیلی بالا رفته ، حتی کمیاب شده و بیشتر از قیمت باید توجه به کیفت داشت ) در کل معمولی بود فقط راهروی ورودی شون خیلی خوبه البته اگر بیشتر بهش رسیدگی کنند خیلی لاکچری میشه.

📢 همچین چیز خاصی نبود در کل تعریفی نبود

📢 برای ما که با دود و قلیان مشکل داشتیم جای خوبی نبود.

نظرات در فیدیلیو

📢 خیلی خیلی عالی بود. گارسون خوبی هم داشتن ولی خب یکم پرحرف بود ولی در کل پیشنهاد میکنم برین و یه سر بزنین فضاش واقعا عالی بود

📢 دیزی خوب نبود. مزه خوراک لوبیا می داد، گوجه هم نداشت و با رب طبخ شده بود. نون سنگک کم دادن دوباره که درخواست کردیم نون لواش آوردن!!! از سبزی خوردن خبری نیست و پیاز رو هم باید بخوای تا بیارن. سرویس دهی خیلی ضعیف. اما پرسنل خوش برخوردی دارن.

📢 رستورانی در مرکز شهر که پاتوق من بود تا همین دیشب چون هم داره کم کم گرون میشه و هم خیلی شلوغ شده جدیدا یه آیتم تو منو گذاشتن به نام اضافه ساعت سنتی که به نظرم اگر فقط برای قلیون بود منطق داشت ولی برای مشتری که شام سفارش میده پول اضافی گرفتن واقعا بی انصافی حساب میشه بگذریم که مبلغ سماور ذغالی هم دو برابر شده

📢 غذاش خوب بود،ما يه جوجه بدون استخوان با يه ته چين سفارش داديم كه من واقعا نرميه گوشتشو دوست داشتم ولي برنجش از نظر من كمي زيادي پخته شده بود و به خميري ميرفت كه من اصلا از برنجش راضي نبودم.برخورد پرسنل هم بسيار مودبانه بود و سرويس دهي خوب.ولي از جاش واقعا خوشم نيومد.يه حياط تقريبا ١٠٠ متري بود كه پر از تخت توي هم توي هم بود و منو خواهرم اصلا راحت نبوديم.خيلي ديزاين اونجارو ميتونستن خوب كنن ولي واقعا ديزاين داخلو حياط هردو خيلي زشتو نامرتب بود.حيف اون فضا كه به درستي ديزاينو چيده نشده بود و اين موضوع باعث ميشه من ديگه اين رستورانو انتخاب نكنم.قليان هم با سرويس داشتن ٣٥ تومن بود.و به علاوه براي سرگرم كردن مشتري ها بهتون تخته و خيلي چيزاي سرگرم كننده ميدادن.اميدوارم موفق باشن

📢 ما دیروز ناهار رفتیم کباب کوبیده و دیزی خوردیم.اتفاقن با نان سنگک سرو می کردند.خیلی خوب بود همه چی.فضا.برخورد پرسنل.غذا

📢 رستوران ویلا واقعا جای مناسبی برای جمع خانوادگی و دوستانه وحتی قرار دو نفره،رفتار پرسنل عالی ،قلیون عالی و از نظر غذا هم خوب است مخصوصا تست مرغش،محیطی دنج دارد،طوریکه که ویلا تبدیل شده به پاتوق من و دوستانم

نظرات در دانرو

📢 کیفیت خوب غذا ،خدمات خوب ،فضا دنج و موسیقی لایت و آرامش بخش ،همه چیزش عالی بود!

📢 فضای آروم با بازی های فکریه جالب.من خودم ۲ بار رفتم و راضی بودم از غذایی که سفارش دادم.
فضای گرم و با موسیقی های گلچین شده. خیلی ممنون و تشکر از مدیریت رستوران ویلا

📢 ما ۷ نفری رفتیم... ۷ تا غذا سفارش دادیم ولی غذای من(کباب ممتاز) رو ۱۰ دقیقه دیرتر اورد. کیفیت غذا متوسط و برخورد کارکنان عالی. فضای جالب و با نشاطی هم داره
درکل راضی کننده بود

نظرات در فوراسکوئر

📢 هزينه ي ورودي بالا به ازاي هر نفر و ماليات گرفته ميشه و طبقه ي دوم شرايط اصلا خوب نبود و غذا و دكوراسيون خيلي معمولي. به هيچ عنوان پيشنهاد نميشه. عين دزديه حركتشون ...

📢 خیلی ناامید کننده است، کیفیت غذا بسیار بده! و دکوراسیون هم خوب نیست.

📢 غذا تست مرغ و کشک بادمجون خوب بود ولی میرزاقاسمی تعریفی نداشت. قیمتاش مناسب بود و برخورد کارکنان دوستانه بود مخصوصا خانمی که بازی میاورد و بازی یاد میداد. بازی های جذابی داره

نظرات در شبکه اجتماعی

📢 همه چیز عالیه فقط اگه سیگار از vip جمع بشه عالیه

📢 امشب کافه ویلا بودیم عالی بود همه چی

📢 من خودم تا الان ده بار واسه بازی‌ها رفتم هم جاشون خوبه هم سرویس دادنشون هم مهم تر از همه قیمتهاشون